Job 39 van 73


Report this listing

Solliciteren



Polyvalente dossierbeheerder - Bijstandscentrale (periode april 2024tot oktober 2024)


Functie

O nze klant is een belangrijke speler in de wereld van voortdurend evoluerende mobiliteit, zowel vandaag als morgen, in België en ver daarbuiten. Zij zijn toegewijd aan het informeren en ondersteunen van hun klanten tijdens al hun verplaatsingen, ongeacht het gekozen vervoersmiddel, om zo een aangename ervaring te garanderen. Hun doel is om mobiliteit niet alleen efficiënt, maar vooral ook plezierig te maken.

Zij ontwikkelen toekomstgerichte, multimodale oplossingen op het gebied van bijstand, service en mobiliteit, met een sterke focus op het menselijke aspect en innovatie.


Spreekt deze missie jou aan? Aarzel dan niet om deel uit te maken van hun team als "Polyvalente Dossierbeheerder - Bijstandsverlener" voor een seizoensgebonden opdracht van april 2024 tot oktober 2024.



Als polyvalente dossierbeheerder - bijstandsverlener (Back Office) :

Technical Back Office (TBO) : de bijstandsdossiers in het buitenland verder opstellen en opvolgen. Je houdt de klanten op de hoogte van de voortgang van hun dossier en neemt contact op met collega's of correspondenten (in het buitenland) voor de verdere opvolging. Je neemt contact op met de juiste dienstverleners in het buitenland (garages, pechverhelpers, autoverhuurbedrijven, etc.) en houdt je klanten op de hoogte van de voortgang. Je volgt de gemaakte kosten op en overlegt met je coördinator i.v.m. de te nemen acties.

Ticketing : je maakt deel uit van het reservatieteam. Je staat voortdurend in contact met je collega's van de afdelingen TBO, MBO (medische assistentie) en dispatching. Je bent verantwoordelijk voor alle reserveringen met betrekking tot hulpverlening in het buitenland: vervangende auto's, treinen, hotels, vliegtickets, taxi's,... Je volgt klanten en collega's van andere afdelingen op.

Dispatch : je helpt de collega’s die instaan voor het optimaal inzetten van de Touring wegenwachters op de lopende interventies en ondersteunt je collega’s om de depannages, de slepingen, het transport en het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.

Jouw profiel

Wij zijn op zoek naar meerdere talentvolle collega’s die:

  • Zich kunnen terugvinden in de waarden van onze klant: Menselijk, Betrouwbaar, Positief en Innovatief en daar ook daadwerkelijk naar leven;
  • Zich uitstekend in het Nederlands & Frans kunnen uitdrukken en over een goede kennis van het Engels beschikken. Kennis van bijkomende talen is een pluspunt;
  • Relevante ervaring hebben in functies waar klantencontact centraal staat: customer service, klantendienst, contact center…;
  • Hulpvaardig ingesteld zijn en de nodige empathie aan de dag leggen;
  • Efficiënt kunnen omgaan met piekmomenten en deze situaties op een stressbestendige manier weten aan te pakken;
  • Oplossingsgericht denken en een geruststellend gevoel aan de klanten kunnen bezorgen;
  • Over sterke communicatievaardigheden beschikken en kunnen omgaan met frequente – soms ook moeilijke – telefonische contacten met diverse partijen (klant, externe partners,…);
  • Zich goed voelen in een multiculturele en meertalige omgeving;
  • Bereid zijn om in een variabel uurrooster te werken van maandag tot zondag tussen 6u en 23u;
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen

Aanbod

  • Onze klant biedt jou een boeiende functie aan met ruimte voor initiatief in een informele werksfeer.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen ( Interimcontract)
  • Je zal voor een succesvolle marktleider werken, die de nodige opleidingen en doorgroeimogelijkheden voorziet dankzij regelmatige coaching op de werkvloer.
  • Onze klant is centraal gelegen in Brussel en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer (op wandelafstand van het metrostation Rogier - Yzer en het treinstation Brussel Noord).


Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht